ÇÜBG VE ABİT YUMURTALIK ZEYTİNBELİ DENİZ GEZİSİ 02.03. 09.2012

izzetaltinsoy

477 izlenme
Yumurtalık Zeytinbeli denizine gitmeyi bir hafta önce Karaisalı kapız kanyonu gezisinde bisiklet grubundaki arkadaşların eşleri ile birlikte benim eşim kararlaştırdı.
Cumartesi günü pazar ve market alışverişini yaptık.. Abit bisiklet evinde buluşmak sureti ile götürülecek malzemeleri Tayyar ben ve Kazım ın arabalarına paylaştırdık.
Bisikletle giden grubun akşam olmadan bir an önce yola çıkması gerektiğini söyledim. Ve yola çıktılar. Hilton otelinin yanından Karataş yolundan devlet hastanesinin karşısından yamaclı yolunu takip ederek grubun arkasından takip etmek sureti ile yol aldık. Alihocalı köyüne kadar grubu takip ettim. Kap yerine bir an önce gidip cadır temini ile yemek olayını halletmemiz gerekmekteydi. Onun için Kazım ve ben bisikletli gruptan ayrıldık. Tayyar beyin aracı grubu takip etti.
Zeytinbeli kamp yerine vardığımızda cadır olayını kazım ve Ahmet bey çözdü. Yumurtalık ilcesine gidip buz ve ekmek aldık. Ekip elemanlarından Erdem kardeşimizle buluştuk. Kamp yerine o da geldi. Halil de motorsikleti ile geldi. Komşu cadırlardan mangal temin ederek ateşimizi yaktık. Bayanlar tavuk etlerini avçarladılar. Hanifi mangalın başına geçerek pişirme işlemini başlattı. Ekip elemanlarının çoğu denize girdi. Yemekler yendikten sonra sahil kenarında sohbet le birilikte kuru yemiş tükettik. Elemanların bir kısmı da voleybol oynadılar. Gece yarısını çoktan geçmişti saat 04:0 0den sonra uyumaya gittim. Fakat uyku tutmadı bir türlü. Adana dan o saatte nurettin bir arkadaşı ile bisiklet ile geldileri bir az dinlendikten sonra tekrar Adana ya döndüler.
Güneşin ilk ışıkları ile uyandım. Denize giren arkadaşları seyrettim. Bu arada yavaş yavaş her kez kalkmaya başladı. Sabah kahvaltı hazırlıkları yapılırken Yumurtalık da tarihi yerleri görmek için bir tur yapılmasını önerdim . Kahvaltı dan sonra sıcak bastırdı 10 km yolu göze alamadılar. Öğle yemeğine kadar sazlıklardan yapılmış kamp kahvesinde okey oynayan arkadaşlara takıldım. Öğle yemeğini yine bayan arkadaşlar hazırladı. Fırına tava verildi. Tavanın bişmesi gittikçe gecikince her kez açık kırizine girmeye başladı. Her neyse tava geldi bir iştahla yemekler yendi. Bir saat kadar istirahat ettik. Akşam Kayın biraderin kızının tatlısı olduğundan erken ayrıldık. Yol boyunca tarlalarda yakılan anızlar bizi rahatsız etti. Kazasız belasız eve geldik. Tabi ilk iş güzel bir duş ve istirahat. Bu tur bisikletle de olmasa güzeldi.