تابعونا على
Facebook : https://www.facebook.com/Nagham.Zone
Instagram : https://www.instagram.com/nghamzone
Tiktok : https://www.tiktok.com/@naghamzone
Facebook : https://www.facebook.com/Nagham.Zone
Instagram : https://www.instagram.com/nghamzone
Tiktok : https://www.tiktok.com/@naghamzone
Category
🎵
MusicTranscript
00:00يا ماما حروة
00:02يا بابا آدم
00:04عملتوا ليه فينا جيدة
00:06معانا ملابس حكايات
00:08ينفعوا للسينة روايات
00:10لو مسلناهم زي ما عشناهم
00:12والنبي يكسره قلوبات
00:14والنبي يكسره قلوبات
00:16سكوت
00:18لكن
00:20بارتك
00:24من صغري
00:26فتحت عينيه
00:28بحل البطلية
00:30واستوزف عندهم موسكية
00:32وقالوه مسك نيظارة
00:34حواليمسرديد الحارة
00:36و إن هدا بعد سنارة
00:38ابقى بعد لدينا عشارة
00:40وقالوه مسك نظارة
00:42حواليمسرديد الحارة
00:44و إن هدا بعد سنارة
00:46ابقى بعد لدينا عشارة
00:48طريقة شغلانة
00:50منحوسة وملازة
00:52مستغلة
00:54أول الأطلوب يا ما خارا till its end
00:56بوابتها مساعمة
00:58بطريقة اخرانة
01:00منفوسة وملاجئة
01:02اولها طابية
01:04واخرتها بوابتها مساعمة
01:06عنها وفي ليلة
01:08اللعبة انكشفت
01:10وفي يوم وليلة الحارة
01:12تجنست والخالة زكية
01:14رقبتها تقطبت
01:16وجرت من الحارة
01:18على الشارع وعنخ
01:20اطلع من
01:22نقضة الجهدانة ومن
01:24تاخ
01:25والدنيا تجل وتهبط
01:27تخ خ خ
01:29تخ خ خ
01:31تخ خ خ
01:33مبسوطة يا محمد
01:35مبسوطة يا بابا أدم
01:38لو كانوا ساقلونا
01:40قبلي ما يولدونا
01:42عارفين كنا نقول ايه
01:44كنا نكول اعتقونا
01:46علشان يخلفونا
01:49في العهد الي احنا فيه
01:51في العهد الي احنا فيه
01:54سكوت
01:56كلاكات
01:58بارتي
02:24بيك
02:26شاف معلم، كان متعلم
02:28لمّا لا بي
02:30وليا وي
02:31ياويك
02:34قال له لا حول الله يا فايا
02:36اسكن عندي ؛ ونع ربيك
02:39اـارابيك
02:41خدني وركبني تكس
02:43ووق personaje
02:44بدح نحكي � Scorp History
02:47ياعديل
02:49ودخلت لقيتها خرابة
02:51وقال له خده علمه
02:53ماذا لوحد كلمه
02:55وقال له خده علمه
02:57رحمالي سلطانية من الحنفية
02:59وفردلي اشريت وز على وش المية
03:01وقعد يشروطها
03:03قدامي من غير المية ما تتأذى
03:05قال ايه علشان ابقى حرام
03:07قلتلو ده ما تنش اتعاز
03:09وجريت من الحارة
03:11على الشارع
03:13وإلح إلح
03:15أطلع من نقرة
03:17النظيرة ومن فاح الفاح
03:19والدنيا تشلي ومتيبت
03:21ضغطوك
03:23ضغطوك
03:25ضغطوك
03:27ضغطوك
03:29مبسوطة يا ماما حوة
03:31مبسوطة يا بابا آدم
03:33لو كانوا ساقالونا
03:35أهلي ما يولدونا
03:37عارفين كنا نقول ايه
03:39كنا نقول عتابونا
03:41علشان ينخلفونا
03:43في العهد اللي احنا فيه
03:45في العهد اللي احنا فيه
03:49سكوت
03:51لكن
03:53برتيب
03:57وانا فتحت حبابي عينيه
03:59شفت الدنيا واسع
04:01عليه
04:03بابا حالو
04:05كان متيسن
04:07بس هوائي بشكل مؤسن
04:09بابا حالو كان متيسن
04:11بس هوائي بشكل مؤسن
04:13كان قلبو يحب
04:15بالجملة ويرجوز بالقطاع
04:17ولا كان شي فيه نصٍ
04:19له يقولولو
04:21إيه التاع
04:23كان قلبو يحب
04:25بالجملة ويرجوز بالقطاع
04:27ولا كان شي فيه نص يله
04:29يقولولو إيه التاع
04:35والخلف قالت خذ عندك
04:37وقالت لو سيل
04:39على قد
04:4111 بس بيان
04:43وتسع
04:45فتسافر جواز بنات غير سبعة جوابه جمال
04:49وتعزف من الكشوفات
04:51احضر اشرار بصفيات
04:53فتسافر جواز بنات
04:55غير سبعة جوابه جمال
04:57تعزف من الكشوفات
04:59والحالة تضهوارت
05:01وحياتنا تبحتارت
05:03والوالد صحيته
05:05من الغلب اتأخارت
05:07والحالة تضهوارت
05:09وحياتنا تبحتارت
05:11والوالد صحيته
05:13من الغلب اتأخارت
05:15وانا تهت في وسط الزحمة
05:17ولقيت الدنيا ضلمة
05:19وسرخت وقلت يا امه
05:21وسرخت وقلت يا امه
05:23وسرخت وقلت يا امه
05:25وجرت من الحارة
05:27على الشارع
05:29وإلخ إلخ
05:31أطلع من مورة
05:33الغطيرة
05:35ومن فخ الفخ
05:37والدنيا تشني
05:39وتهتني
05:41فخ طلق فيه
05:43طلق طلق فيه
05:45طلق
05:47مبسوط يا امه حوال
05:49مبسوط ياربا عدم
05:51لو كانوا يسالون
05:53قبل ما يولدون
05:55عرفي كنا نقول ايه
05:57كنا نقول
05:59لا تقون
06:01علشان يحلفون
06:03بالعهد اللي احنا فيه
06:05لو كانوا يسالون
06:07قبل ما يولدون
06:09كنا نقول ايه
06:11كنا نقول اعجابونا
06:13علشان يخليكونا
06:15في العهد اللي احنا فيه
06:17في العهد اللي احنا فيه
06:19في العهد اللي احنا فيه
06:21في العهد اللي احنا فيه