أم قرموطي قالت لي هحزنك علي اخوكي .. قصة مقتل "كريم الغوصي" في عين شمس بسبب خناقة حريمي في فرح
تصوير-رمضان يونس:
المزيد من التفاصيل والفيديوهات اشترك في قناتنا علي اليوتيوب وتابعونا على الصفحات الرسميه مواقع التواصل الاجتماعي ↓↓↓↓
الصفحة الرسمية لمصراوي - أول وأكبر بوابة مصرية
تابعوا مصراوي على:
Official website : https://www.masrawy.com
Official Facebook Page : https://www.facebook.com/Masrawy
Official Twitter: https://twitter.com/masrawy
#مصراوي
#shorts
#trending
#saudiarabia
#Kuwait
Copyright © All Rights Reserved -Masrawy
تصوير-رمضان يونس:
المزيد من التفاصيل والفيديوهات اشترك في قناتنا علي اليوتيوب وتابعونا على الصفحات الرسميه مواقع التواصل الاجتماعي ↓↓↓↓
الصفحة الرسمية لمصراوي - أول وأكبر بوابة مصرية
تابعوا مصراوي على:
Official website : https://www.masrawy.com
Official Facebook Page : https://www.facebook.com/Masrawy
Official Twitter: https://twitter.com/masrawy
#مصراوي
#shorts
#trending
#saudiarabia
#Kuwait
Copyright © All Rights Reserved -Masrawy
Category
🗞
NewsTranscript
00:00أعزائي المشاهدين ومتابعي الموقع المصروي في كل مكان معكم رمضان أمين الصحفي
00:06الموقع المصروي احنا متواجدين مع حضرتكم من داخل مستشفى اليوبلس العام
00:12طبعا احنا بنعرض لحضرتكم تفاصيل وقعة مقتل الشاب كريم على يد برطبية في منطقة عين شمس
00:21بسبب يعني مشاجرة في فرح
00:24كنا في فرح مبارحة انا ووالدتي وكنا قاعدين عادي في الفرح
00:31فهي جات مامت ارموتي اسمها مدام نحب
00:37اللي هو المتهم
00:39اوه اللي هو المتهم جات دخلت الفرح جرت شكل وتخناقنا مع بعض
00:44بدأت الخناقة بينكم
00:47اوه بدأت الخناقة بيننا
00:50ازاي هي جات يعني خبطت في مامتي وقالت لها انت امنك مرشد
00:57وبيحبس عيالي وحبس عيالي هم اصلا عائلة بتاعة مخدرات ومشهورة قوي
01:03فهي جات رحت قالت لماما لاخويا هو اللي حبس امها
01:09ورفعت على ماما شبشب وكده وكانوا يضربها
01:13فحصلت مشاجرة في الفرح
01:16وكده بعد كده رح رحنا مشينا واخويا بقى ناس قالوله
01:21بس هو ما جايش يعني هو قال خلاص طالما مشكلة ستات مع بعض انا مش هتدخل
01:27فهي في نص الخناقة قالت كلمة
01:30يعني هي قالت كلمة بس احنا خذناها مش جدي
01:34يعني هي قالت والله لحزينكم عليه
01:37قالت هحزينكم عليه وخليها تلبس سود
01:41بس احنا ما خذناش الموضوع بشكل جدي
01:44لقينا تاني يوم حضرتك الصبح لقينا اتنين
01:49طب انتو على معرفة سابقة ببعض يعني
01:52ايوه احنا كنا نعرفهم معرفة سطحية
01:55ابنها كان صاحب اخويا وكده
01:58عادي يعني جران في الشارع
02:00اوه يعني جران اوه يعني مفيش جران
02:03بس هو غيره وحج
02:05يعني هما كانوا غيرانين وحضين جدا
02:08فاخويا عارف زيه وزي اي حد
02:10جيه يتكلم رح قلوله دي حريم في بعض
02:13مينفعش اللي انت تتدخل
02:15وخرج تاني يوم جوله عند الحتة اللي هو بيقف فيها
02:21اوه سكت ما تكلمش والله
02:23وقال خلاص وحل ومافيش حاجة
02:26وهم حريم مع بعض والكلام دوت
02:28تاني يوم جم من عندهم هما في الشارع شبين
02:33رح جم الكريمة اخويا الله يرحمه
02:36رح قلوله تعالا احنا عايزين نتكلم
02:39على الموضوع اللي حصل مبارح
02:41جلسة صلح يعني
02:42اوه
02:43فهو رايح ولا معايا اي حاجة ولا سلاح
02:47ولا معايا اي حاجة ماشي كده
02:49يعني المشكلة اللي حصلت بينكم كتأول مبارح
02:52اوه
02:53والجريمة حصلت مبارح
02:55خدوا الشارع عندهم
02:57قعدوا يضربوا
02:59الاول ضربوا بالشومة
03:01اول ما دخل الشارع غفلوا
03:03ضربوا بالشومة
03:05بعد كده رح اخوها
03:08ضربوا بالورق
03:10فهو وقع في دل ساعة مرمي على الارض
03:14انا عايزة اقول حاجة للمسؤولين
03:16انا مش طالعة
03:18انت عرفتوا الخبر ازاي
03:20الخبر رفع يعني
03:22عرفتوا ازاي وكانت المشاكلة دي امتى
03:24انا كنت كانت الساعة 6 المغرب
03:26انا كنت قاعدة في البيت عادي
03:28واخويا كان نازل الصبح عادي زي زي اي يوم
03:31ومهزر معيا ومكلمني قبلها بربع ساعة
03:34وقال لي عايزة حاجة من تحت
03:36قلت له لا عايزة سلامتك
03:38وقفلت معي لقيت الخبر جدي
03:40الحقي اخوكي ضرب بالنور
03:42في محمد امام تابلي
03:44هم غضروا بي
03:46وخضوا من الشارع عندنا
03:48ورحوا قتلوا في شارعهم
03:50بس هم بخطة الله
03:52لان هم كانوا مرقبين وبقالوا
03:54يعني من ساعة
03:56انا عايزة اقول لك قصص
03:58لان كده كل العيلة قدامك
04:00لو في حاجة هدلنا
04:02انا هتكلم على حاجة
04:08كاميرات مبارح
04:10رئيس المباحث
04:12نزل خدع من محمد امام
04:14الكاميرات مراحلتش الوكيل النيابة
04:16الوكيل النيابة النهاردة
04:18الصبح طلب الكاميرات
04:20والكاميرات المفيدة
04:22اللي هي طلعهم من محمد امام
04:24ممكن تكون في الفحص الفني بتتفرق
04:26لا
04:28هم لموا الكاميرات
04:30لموا الكاميرات
04:32والكاميرات المفروض دي قضية قتل حضرتك
04:34المفروض اللي هي تتوصلت لوكيل النيابة
04:36على طول
04:38ما لسه التحقيقات الجارية
04:40ما هم ازاي يطلبوا بقى
04:42التحقيقات لسه شغالة
04:44لا هم طلبوا النهاردة كاميرات
04:46بس هي في تحقيقات تحفظ
04:48ممكن كنا هم متحفظة
04:50على الكاميرات
04:52هي
04:54انا عايزة كل مسؤول
04:56حق اخويا
04:58اللي ما عملش حاجة
05:00واللي نزل
05:02يعني كان نازل
05:04ماشي على الله
05:06وماشي معاهم بكل سدى
05:08بس هم اللي غضروا بيه
05:10حاسبي الله نعمل وكيل
05:12انا مش اقول كده حق اخويا عندك
05:16كنت موجودة
05:18من الفرح لحتى العزم
05:20هو اول في الفرح
05:22كريم ولا
05:24انا كريم
05:26في الفرح هي فعلا
05:28تانت امه ارموتي ديج
05:30جت وتخانقت مع امه كريم الشهيد
05:32جم وتخانقوا مع بعض
05:34وفضلوا يقولوا
05:36كلام مش لطيف
05:38تانت اللي هي امه ارموتي
05:40بعد كده
05:42قالت لها في نص الكلام
05:44انا هندمج عليه
05:46وخلوه للجثة
05:48احنا خدنا الكلام اللي هو تهديد
05:50وعادي
05:52هاي اللي دخلت
05:54الاول قعدت
05:56تزقف مامتها
05:58وتشتم وتقول كلام
06:00وانتي اللي ابنك حاجة سبني
06:02وانتي ابنك مرشد وانتي الكلام ده كله
06:04بعد كده
06:10كان فيه خلافات بينكم
06:12سابقا
06:14ما كانش فيه خلافات سابقة
06:16وانا زي ما قلت حضرتك
06:18سبب المشكلة الاساسية
06:20هو اخويا في عضية واحدة
06:22وهي اخويا خرج
06:24اخويا خرج براءة
06:26هي ابنها كان متاخد بمخدرات
06:28وعربيته مليانة مخدرات
06:30والعربية باسمه
06:32فابنها حبس سبع سنين
06:34اخويا خد براءة لان اخويا
06:36ولا العربية باسمه ولا اي حاجة
06:38هي فكرة ان اخويا مرشد
06:40طالما اخويا خرج
06:42ابا هو كده جاي في المقصد اللي هو مرشد
06:44فهي بتجرش
06:46عشان كده هم تربصوا لي يعني في العضية دي
06:48هم اصلا
06:50يعني حضرتك لو شفت كريم
06:52ودخلت وصورت كريم
06:54انت هتشوف الغلل فوش اخويا
06:56انت هتشوف الغلل اللي هما
06:58كانوا فيه فوش اخويا
07:00هما ضربوا بايه بالضبط
07:02فيه ناس بتقول فيه اسلاح خرطوش
07:04لا الاول
07:06حد ضربوا
07:08يوسف محمد ضاحي
07:10ضربوا بالشومة
07:12على دماغه
07:14وعطيه يدوه
07:16انا مش فاكر اسمه بالزاد
07:18ده اللي ضربوا بالخرطوش
07:24بيقولوا عطيه يدوه
07:26بس احمد ويوسف
07:28لسه ما اتمتلو
07:30احمد ضاحي ويوسف ضاحي
07:36حضرك انت عامة كريم
07:38بس انا ما شفتش الواقع
07:40سمعنا قالوا كريم اتضرب بالنار
07:42ولد جيره يلاقوه مرمي في الارض
07:44هو كان قاعد
07:46وجمهدو
07:48كانت
07:50سبعة ونص تمانية
07:52في المغرب يعني
07:54قالوا تعالي يا كريم
07:56هنعمل قاعدة الصلح ونصلح
07:58رحنا معاهم على الماكينة
08:00ويدوبك قاعد
08:02ضربوها على دماغه زي ما
08:04بطلت كده حكيتلك
08:06بس مخالي ده
08:08طب انتو بتلبوا بايه
08:10انا عايزة حق اخويا
08:12انا عايزة اي حد مسؤول
08:14واي حد ده يشوف الفيديو ده
08:16انا عايزة
08:18اعدام لحمد ضاحي
08:20وعايزة اعدام ليوسف
08:22اي مسؤول يحطي كريم ابنه
08:24كريم
08:26الناس كلها بتحبه
08:28والناس كلها بتعيزه وقلبه بيضه
08:30عمره ما عايزة حد
08:32بجد حسبي الله نعمل وكيل فيهم
08:34بلايلتين منهم
08:36زي واقع
08:38عزيزي الله نعمل وكيل
08:40عزيزي الله نعمل وكيل
08:42عزيزي الله نعمل وكيل
08:44عزيزي الله نعمل وكيل
08:46قدروا فيه
08:48قدروا فيه وولا يحيي السلام
08:52بدتك ولا حد
08:56كريم كان شغال ايه
08:58كان شغال ايه كريم
09:00كريم كان شغال ايه
09:02كان شغال في معولات
09:04كان شغال في شركة معولات
09:08كان شغال في شركة معولات
09:10وبقى له فترة قاعد من الشغل
09:12لانه فيه مشاكل في البيت
09:14فهو قاعد من الشغل فترة
09:16لحد اما
09:18الدنيا تتزبط عندي في البيت
09:20وبعد كده يرجع
09:22كريم مالهوش في مشاكل
09:24مالهوش في اي حاجة
09:26انزلوا عندنا المكان
09:28كريم يعني
09:30يعني كل اندس الوافد
09:32يحب الناس
09:34يعني اكتريتهم
09:36اكتريتهم مش قريب
09:38اكتريتهم الناس الاول مرة يشوفها
09:40جايين عشان هما شايفين ان
09:42كريم راجل وجدعه وغلبان
09:44وعمره ما يدل اخوانه لحد
09:46يعني هو
09:48يعني هو ماشي معاهم
09:50من غير حاجة
09:52يعني هو لو فيه نيته شر
09:54عمره ما يمشي معاهم
09:56هما رح ينصرح معاهم سلاح
09:58بفضل الله ربنا يصبركم يا ربنا
10:00يا عزيزي امشي
10:02شنطلع الموقع المصروي
10:04شنطلع الموقع المصروي
10:06شنطلع الموقع المصروي
10:08شنطلع الموقع المصروي
10:10شنطلع الموقع المصروي
10:12شنطلع الموقع المصروي
10:14شنطلع الموقع المصروي
10:16شنطلع الموقع المصروي
10:18شنطلع الموقع المصروي
10:20شنطلع الموقع المصروي
10:22شنطلع الموقع المصروي
10:24شنطلع الموقع المصروي
10:26شنطلع الموقع المصروي
10:28شنطلع الموقع المصروي
10:30شنطلع الموقع المصروي